Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

Η παρά φύσιν σχέση Αριστεράς-Εκκλησίας

Θα είμαι σύντομος. Κουράστηκα να επισημαίνω τις διασυνδέσεις Εκκλησίας και Αριστεράς που πολλές φορές παίρνουν τη διάσταση σκιάς σκανδάλου όταν η Αριστερά συγκαλύπτει ιερές υποθέσεις που βοούν. Και το κάνει αυτό συχνά ειδικά στα κρούσματα της ιερής ατιμώρητης παιδεραστίας τις οποίες καλύπτει και αυτή με πέπλο σιωπής, αποφεύγοντας να ζητήσει τιμωρία των ενόχων και καταβολή χρηματικής αποζημίωσης από την Εκκλησία στα φτωχά και απροστάτευτα κατά κανόνα θύματα. Η Ευρώπη και οι ΗΠΑ βοούν για τα αίσχη του πάπα αλλά και αρκετών ορθόδοξων κληρικών, κι όμως η ελληνική Αριστερά δεν παρεμβαίνει για να στιγματίσει την ατιμωρησία και τη συγκάλυψη, ούτε για να προτείνει θεσμικές αλλαγές ώστε να προλάβει και να προστατεύσει τα παιδάκια των εκκλησιαστικών ιδρυμάτων, σχολείων και αδελφοτήτων που είναι εκτεθειμένα σε τέτοιες συμπεριφορές,

Προχτές στη Βουλή, είχαμε άλλο ένα κρούσμα συμμετοχής της Αριστεράς στη θρησκευτική υποκρισία αυτής της χώρας. Διαβάζω στα ΝΕΑ: “...Η Λιάνα Κανέλλη έκανε-όπως πάντα-τον σταυρό της, αλλά ο αγιασμός της Βουλής είχε φέτος πολλές απουσίες. …Α, πριν το ξεχάσω, διότι είναι σημαντικό: απουσίαζε η πλειονότητα των βουλευτών του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ. Ποιοι ήταν εκεί; Από το ΚΚΕ- πλην Λιάνας- ήταν οι Αντώνης Σκυλλάκος, Κώστας Καζάκος, Διαμάντω Μανωλάκου και Σπύρος Χαλβατζής. Από τον ΣΥΡΙΖΑ ήταν οι Παναγιώτης Λαφαζάνης, Βασίλης Μουλόπουλος και Θοδωρής Δρίτσας.Από τη Δημοκρατική Αριστερά ήταν μόνον ο Θανάσης Λεβέντης…”. Μόνον το ¼ της Κ.Ο. της Δ.Α! Να είμαστε και ευχαριστημένοι δηλαδή.
 
Αναρωτιέμαι, αν η Αριστερά είναι όντως υπέρ του χωρισμού Κράτους-Εκκλησίας γιατί τότε νομιμοποιεί με την παρουσία της ανάρμοστες μεσαιωνικές θρησκευτικές τελετές στο Κοινοβούλιο, που δεν γίνονται σε καμία απολύτως ευρωπαϊκή χώρα, και αμφιβάλλω αν γίνονται ακόμη και στο Ιράν ή στη Σαουδική Αραβία. Η Αριστερά δεν σέβεται ούτε το γεγονός πως η Εκκλησία είναι μέχρι και σήμερα ο ανεπίσημος εκπρόσωπος της Χούντας του Παπαδόπουλου, αφού σύσσωμη η Ιεραρχία της ταυτίστηκε αμετανόητα με τη Δικτατορία,. την αμνήστευση της οποίας έχει ζητήσει και επίσημα, χωρίς να έχει ποτέ ανακαλέσει ή κάνει αυτοκριτική Ποδοπατάει η Αριστερά τις αρχές του Διαφωτισμού, είναι πιό πίσω και από φιλελεύθερους αστούς όπως ο κ. Στέφανος Μάνος σε τέτοια ζητήματα, περιφρονεί τη μνήμη των αγωνιστών της που υπέφεραν στο Μακρονήσι και στη Λέρο από τους ρασοφόρους βασανιστές.


Στάλιν με πατριάρχη Αλέξιο Α΄
Παράλληλα αναρωτιέμαι γιατί είχε αναμιχθεί ο ΣΥΝ στον σκυλοκαυγά Χουντόδουλοι-Βαρθολομαίου για τα ιερά φέουδα της Β. Ελλάδας; Του έπεφτε λόγος;
Η Αριστερά παρίσταται επιπόλαια σε μαγικές τελετές που υποβιβάζουν την Ελλάδα στο επίπεδο αφρικανικής χώρας, συμβιβάζεται ηθικά με την αμαρτωλή και σκανδαλοποιό Ιεραρχία, της ανοίγει, και αυτή, την πόρτα για να μπει στη Βουλή και δίνει στο λαό ένα άθλιο παράδειγμα ανέμελης ηθικής χαλαρότητας. Δεν με εκπλήσσει η παρουσία στον Αγιασμό του κ. Θ.Λεβέντη, του βουλευτή που διόρισε το γιό του στη Βουλή και που ύμνησε τον Χουντόδουλο, στα κηρύγματα μίσους και εθνικισμού του οποίου διέκρινε αγάπη και ειρήνευση!!!. Ο καθένας μπορεί να κρίνει πόση σχέση έχει η γερασμένη “Δημοκρατική Αριστερά” των Κύρκου-Κουβέλη-Τσαουσέσκου με τις αρχές και το ήθος μιας γόνιμης και συνεχούς αριστερής ανανέωσης και με τον ευρωπαϊκό διαφωτισμό. Δεν με εκπλήσσει .ούτε η παρουσία του κ. Λαφαζάνη που είχε υπερασπιστεί με απίθανα σοφίσματα τον χασάπη Μιλόσεβιτς, αλλά λυπάμαι για τους κ.κ. Δρίτσα και Μουλόπουλο.
Δεν έχει νόημα όμως να λέμε τα αυτονόητα. Η Αριστερά απεμπολεί αψήφιστα ακόμη και το εκλογικό της συμφέρον, ακόμη και την ίδια της την υπόληψη, προκειμένου να συμμετάσχει και να συνεισφέρει κι αυτή ένα πετραδάκι στις δημόσιες σχέσεις της Εκκλησίας Α.Ε. Ως αίτιο αυτής της πολιτικά αυτοκτονικής συμπεριφοράς, θέλω να θεωρώ τη βλακεία, την κεκτημένη ταχύτητα και την άγνοια, χωρίς δυστυχώς να μπορώ να αποκλείσω και ενδεχόμενα ιερά αντίδωρα πάνω ή και κάτω από το τραπέζι. Δεν ξεχνώ π.χ. πως το ΚΚΕ είχε αποταθεί (επίσημα και δημόσια βέβαια) στην Εκκλησία για να ζητήσει οικονομική ενίσχυση για την διάσωση των μουσκεμένων αρχείων του κόμματος. Και σε ένα βαθμό-από τον αρχιεπίσκοπο (του Ιωαννίδη) Σεραφείμ τουλάχιστον-την πήρε όπως ανακοινώθηκε. Ας μιλήσουν λοιπόν τα γεγονότα που θα αποκτήσουν μια ιδιαίτερη σημασία αν αναλογιστεί κανείς πως ανάλογες ηθικές εκπτώσεις θα γίνονται από την Αριστερά κατ’ αναλογίαν και σε άλλα ζητήματα. Έτσι θα εξηγηθούν και τα θλιβερά φαινόμενα των ατομικών ιδιοτελών συμπεριφορών, των διασπάσεων και των προσχωρήσεων σε άλλους πολιτικούς χώρους.


Τσαουσέσκου με πατριάρχη Ιουστίνο

1. Ο κ. Λεβέντης (τ. ΚΚΕ, τ. ΣΥΝ, τώρα Δ.Α.) για τον Χουντόδουλο:
“.…τα πολλά θετικά στοιχεία που συνοδεύουν την διαδρομή του όπως: Τη μεγάλη του αγάπη για το ποίμνιο του και όλους τους ανθρώπους και το χάρισμα της άμεσης και ζεστής επικοινωνίας μαζί τους και ιδιαίτερα με τους νέους. Το αμείωτο ενδιαφέρον για τη γλώσσα, τις παραδόσεις τον πολιτισμό του λαού μας. Το φιλειρηνικό του κήρυγμα…» (Αυγή 29.1.2007)
2. Οι Χ.Φλωράκης, Ν.Κωνσταντόπουλος, εκφωνούν επικήδειο στον χουντικό αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ. Ο κ. Αλαβάνος υμνεί τον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο και μαζί με την κα Παπαρήγα τον ξεπροβοδίζουν θλιμμένοι στον τάφο του. Ο κ. Αλαβάνος υπερασπίζεται το Άβατο του Αγίου Όρους.
3. Ο κ. Τσίπρας εξυμνεί το χουντικό και ρατσιστικό πατριαρχείο Αλεξανδρείας
4. πιθανόν σε ανταπόδοση θερμών ευχών του πατριάρχη για την εκλογή του.
5. Ο κ. Τσίπρας επισκέπτεται τον Αρχιεπίσκοπο εν όψει της υποτιθέμενης φορολόγησης της Εκκλησίας, υμνεί τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, τον ακούει αδιαμαρτύρητα να υπερασπίζεται το αφορολόγητο της “φτωχής” Εκκλησίας και τάσσεται υπέρ των “διακριτών ρόλων” Κράτους-Εκκλησίας.
6. Ο κ.Τσίπρας συνεντευξιαζόμενος σε εκκλησιαστική ιστοσελίδα, μιλάει με ήξεις αφίξεις στο θέμα της φορολόγησης των Πατριαρχείων των κ.κ. κτηματομεσίτου Ειρηναίου και σία και προσπαθώντας να τα έχει καλά και με την Κική και με την Κοκό, εισηγείται αύξηση των κρατικών μυστικών κονδυλίων της χρεοκοπημένης Ελλάδας προς αυτά!!!
Γ.Φ.: Ξέρουμε ότι υπάρχει μία οικονομική βοήθεια από το κράτος προς τα Πατριαρχεία Κωνσταντινουπόλεως, Αλεξανδρείας και Ιεροσολύμων. Νομίζετε ότι θα πρέπει να υπάρχει διαφορετική φορολογική αντιμετώπιση της περιουσίας των Πατριαρχείων;
Α.Τ.: Τώρα αυτό είναι ένα ειδικό θέμα και είναι και κάποια κονδύλια που δεν έχουν τόσο να κάνουν με την θρησκεία ή την Εκκλησία, αλλά με την ανάγκη να στηριχθούν οι πρωτοβουλίες και οι παρεμβάσεις του ελληνισμού και της χώρας σε κρίσιμες περιοχές. Σε ό,τι αφορά το Οικουμενικό Πατριαρχείο και άλλες δικαιοδοσίες είναι ειδικά θέματα. Εγώ όμως θα έλεγα ότι η δίκαιη κατανομή των βαρών και η δίκαιη φορολόγηση είναι μία βασική μας αρχή. Δηλαδή θα μπορούσε να υπάρχει δίκαιη φορολόγηση και ας είναι μεγαλύτερα τα κονδύλια (σ.σ. που δίνονται) στο κάτω κάτω. Ούτως, η άλλως αυτά τα κονδύλια δίνονται για ειδικούς σκοπούς…“.
7. Ο κ. Τσίπρας σε σχολικό Αγιασμό.
8. Οι κ.κ. Μπανιάς Αλαβάνος και Τριγάζης υπερασπίζονται την οικουμενικότητα που ο Αυτοκράτορας Μαυρίκιος παραχώρησε στο πατριαρχείο (η οποία αμφισβητείται κι από πολλούς Ορθόδοξους) και θέτουν την αναγνώρισή της αυτοκρατορικής απόφασης από την Τουρκία ως όρο εισδοχής της στην Ε.Ε.!!!!!!!
“Το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως επισκέφτηκε σήμερα ο Πρόεδρος της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ Αλέκος Αλαβάνος, επικεφαλής αντιπροσωπείας από τον βουλευτή Γιάννη Μπανιά και το μέλος της ΚΠΕ του ΣΥΝ Πάνο Τριγάζη,…..ο Αλέκος Αλαβάνος τόνισε ότι ο σεβασμός της Τουρκίας στην οικουμενικότητα του Πατριαρχείου και γενικότερα στις θρησκευτικές ελευθερίες πρέπει να αποτελεί ένα από τα κριτήρια για την ευρωπαϊκή πορεία της Τουρκίας”.
9. Ο Π. Τριγάζης του ΣΥΝ χαιρετίζει συνέδριο μιας φατρίας των Ελλήνων Παλαιοημερολογιτών στις ΗΠΑ:
Χαιρετιστήρια μηνύματα από την Ελλάδα απέστειλαν ο Αρχιεπίσκοπος της Εκκλησίας Γ.Ο.Χ Ελλάδος κ.Χρυσόστομος, οι βουλευτές της ΝΔ, Νίκος Νικολόπουλος και Στέλιος Παπαθεμελής, ο πρώην υπουργός Εξωτερικών και βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Θεόδωρος Πάγκαλος και υπεύθυνος διεθνών σχέσεων του Συνασπισμού, Πάνος Τριγάζης”.
10. Ο κ. Παπαδημούλης παρακάθεται σε δείπνο του Χριστόδουλου μαζί με μερικούς ευρωβουλευτές του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, ο Χριστόδουλος επιτίθεται στην Τουρκία και ο ευρωβουλευτής του ΣΥΝ δηλώνει : “Σέβομαι απόλυτα τον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο (sic), αλλά διαφωνώ συχνά με τον Χριστόδουλο-πολιτικό“.
11. Η Αριστερά καλύπτει Ιερώνυμο για Βοιωτοπέδιο, Σιβιτανίδειο: εδώ κι εδώ
13. Λιάνα Κανέλλη ιπτάμενη πατριώτισσα και πιστή:
Τη υπερμάχω στρατηγώ κατατίθεται η έργω αγάπη μας. Το Άγιον Όρος, την τύχη την αγαθή είχα να το πρωτοαντικρίσω εγώ πετώντας μ’ ένα «Μιράζ 2000» πάνω απ’ τον Άθω. πέρυσι τέτοιες μέρες. Ήταν το δώρο των φρουρών του Αιγαίου, όπως έκτοτε αποκαλώ τους πιλότους της πολεμικής μας αεροπορίας, για τη γιορτή των αρχαγγέλων…όσοι δεν ένιωσαν το προνόμιο να ….περιδιάβαιναν τις κατοικίες των αγγέλων. Να βλέπουν μ’ όλα τα κύτταρα του φθαρτού σώματος τους, την προσευχή ως αύρα χαρμολύπης να εγκολπώνεται σκήτες και μοναστήρια, ….. δύο κοινοτικές κυρίες αξιωματούχοι βγήκαν να μας επιτιμήσουν που επιμένουμε στο Άβατον του «Περιβολιού της Παναγιάς» μας, ανάμεσα σε κάτι φληναφήματα περί ισότητας των δύο φύλων…”.


H κα Κανέλλη με τον διάδοχο του ιερού Καλλίνικου, καθηγητή Πυρηνικής Φυσικής κ.Χρήστο Μετζελόπουλο (Σεραφείμ), που έχει καταγγείλει τους ομοφυλόφιλους ως: “ηθικά απονευρωμένους, με ψυχοπαθολογικές εκτροπές και ψυχασθένειες, με μανία ικανοποιήσεως της ψυχοπαθολογικής των εκτροπής, που έκαναν αξία ζωής τον σωλήνα αποβολής των περιττωμάτων”.

14. Ο Μανώλης Γλέζος δεν ξέρει τίποτα για τη συνεργασία μητροπολιτών με το στρατό της Γερμανικής Κατοχής, ούτε για τους πατριώτες και δημοκράτες κληρικούς που η Εκκλησία έγδαρε ζωντανούς, σε συνέντευξή του στο Ρ.Σ. της Εκκλησίας.
15. Ο Μανώλης Γλέζος ξεχνά σε εκδήλωση του Χουντόδουλου για το ρόλο του κλήρου στην Εθνική Αντίσταση να ζητήσει την αποκατάσταση του ΕΑΜίτη μητροπολίτη Χίου Ιωακείμ και την πραγματική αποκατάσταση, και όχι την προσβλητική “συγχώρηση”, των ΕΑΜιτών μητροπολιτών Ηλείας Αντώνιου και Κοζάνης Ιωακείμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου